Asiakaspalvelu

Asiantuntevat asiakaspalvelijat palvelevat sinua maanantaista perjantaihin klo 10-18. Meihin saat kätevästi yhteyden puhelimitse, sähköpostilla tai verkkosivulla olevan lomakkeen kautta. Ota rohkeasti yhteyttä, vastaamme mielellämme kysymyksiin.

Palvelemme ma-pe klo 10–18

Puhelimitse

020 730 4071

Sähköpostilla

info@aitokaluste.fi

Usein kysyttyä

Täältä löydät vastaukset kaikkein useimmin kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löytänyt vastausta etsimääsi kysymykseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
  • Onko mahdollista tilata kangasnäyte?

    Kangasvalinnalla on merkittävä rooli verhoillun tuotteen valinnassa, minkä takia lähetämme kangasnäytteitä suoraan kotiisi. Kankaiden lisäksi voimme lähettää myös muita materiaaleja, kuten esimerkiksi runko- tai täytenäytteitä.

  • Voinko tilata irtopäällisiä?

    Kaikki verhoilutuotteemme päälliset leikataan kaavioista, mitä säilytämme vielä pitkään varsinaisen tuotteen poistuttua markkinoilta. Tästä syystä voimme toimittaa sekä nykyisen valikoiman päällisiä että jo valikoimasta poistuneita päällisiä. Kysy lisää asiakaspalvelustamme.

  • Millaiset maksutavat teillä on käytössä?

    Meillä yksityiset kuluttaja-asiakkaat voivat maksaa kaikilla yleisimmillä luottokorteilla, verkkopankkitunnuksilla, MobilePayllä sekä SVEA Laskulla ja Erämaksulla. Projektiasiakkaille tarjoamme mahdollisuuden Leasing-rahoitukseen.

  • Miten tilaamani tuotteet toimitetaan?

    Voit noutaa tilaamasi tuotteen joko myymälästämme (Oulu tai Helsinki) tai valita kotiinkuljetuksen (DB Schenker rahti).

Etkö löytänyt vastausta? Esitä kysymys!

Luethan huollellisesti, ettei kysymykseesi ole jo vastattu. Jätä myös yhteystietosi, jos haluat vastauksen sähköpostiisi. Pyrimme vastaamaan kysymykseesi mahdollisimman pian. Kiitos!